Autor
Veličina slova: Decrease font Enlarge font

Sve je veći broj i hercegovačkih Hrvata koji se žele suočiti sa istinom i strahovitim dešavanjima za vrijeme ''Herceg-Bosne'' i na taj način jasno dajući do znanja da je odgovornost i krivica individualna, odnosno da je u slučajevima gdje je isto utvrđeno ona i političke prirode. Zbog toga, kako su nam rekli neki od Hrvata u Stocu, ne treba da ispašta jedan cijeli narod, nego pojedinici i neuspjeli politički projekti i avanture.

Piše: Nermin Bise

Pod pokroviteljstvom Saveza logoraša Bosne i Hercegovine, uz organizaciju članove stolačkog Udruženja logoraša sutra će u stolačkoj Čaršiji u Musafirhani biti priređena projekcija dokumentarnog filma ''Herceg-Bosna, zločin i kazna'' autora Avde Huseinovića. Ovaj film je pobudio veliku pažnju Stočana i s nestrpljenjem se očekuje njegova projekcija. Očekuje se dolazak i logoraša iz Čapljine, Mostara, Jablanice, Prozora, Gornjeg Vakufa. Svoj dolazak najavili su i predstavnici povratnika Srba u HNK i Stolac koje zanimaju dijelovi koji se odnose na stradanje Srba sa šireg područja Hercegovine što između ostalog tretira Huseinovićev film.

-Osnova filma je optužnica i presuda čelnicima ''Herceg-Bosne'' pred Haškim Tribunalom. Pored velikog broja bivših logoraša, porodica žrtava. preživjelih žrtava rata u filmu svjedoče historičari, analitičari, savremenici jedne politike koja je rezultirala udruženim zločinačkim poduhvatom. Film tretira radnje koje su se zbivale tamo gdje je ''Herceg-Bosna'' ostavila svoje tragove: od Čapljine, Stoca, Mostara, Prozora. Gornjeg Vakufa, Bugojna, Jablanice, Konjica, Kreševa, Kiseljaka, Busovače, Viteza. Novog Travnika i Vareša do Žepča, izjavio je za 24sata Avdo Huseinović, autor filma.

Zbog brutalnosti i nasilja u pojedinim dijelovima gledanje filma se ne preporučuje osobama mlađim od 18 godina, poručilu su u pozivu na plakatima koji su jutros osvanuli u Stocu i koji pozivaju građane da dođu na projekciju filma. Tehničku podršku Savezu logoraša BiH i stolačkim logorašima dalo je Udruženje maloljetnih dobrovoljaca Armije RBiH iz Stoca.

(24SATA.INFO)