Početna - 24sata.infoFOTO / VIDEO: Proslava pete godišnjice internet portala 24sata.info
Istraživanje: Voćni sokovi mogu uticati na efekat lijekova
Voćni sokovi / ap.org
Istraživanje: Voćni sokovi mogu uticati na efekat lijekova
26. 08. 2008. • 11:51

Lifestyle / Zdravlje

24SI - Novo istraživanje kanadskih naučnika sugeriše kako konzumacija nekih vrsta voćnih sokova može smanjiti efekat lijekova za alergije. Istraživanje provedeno na University of Western Ontario je pokazalo kako hemijski spoj prisutan u soku od grejpfruta i naranče može prepoloviti apsorpciju jednog lijeka za alergije.

Postoje indicije i da je dotični hemijski spoj nazvan naringin prisutan i u soku od jabuke.

Vjeruje se da naringin blokira mehanizam ključan za prelaz molekula lijekova iz tankog crijeva u krvotok.

Već su ranija istraživanja pokazala kako sok od grejpfruta može uticati na efikasnost lijekova za povišeni krvni pritisak.

(24sata.info)


24sata.info - Vijesti, gradovi, sport, zabava, tehnologija, lifestyle, kolumne...
Traži:  
  ESC
Kakav će biti odnos SAD-a prema BiH nakon izbora Baracka Obame za predsjednika?
 Bolji nego do sada
 Isti
 Još lošiji
 Nemam stav
Dodaj / Startna stranicaKontakt / Online formularRSS / 30 posljednjih vijestiMoje vijesti / 10 posljednjih vijestiDodaj / iGoogle ReaderDodaj / My Yahoo!
Update:21. 11. 2008. • 17:08


Početak     |     o nama     |     marketing     |     impressum     |     moje vijesti     |     rss     |     wap     |     privatnost     |     uslovi     |     kontakt