"Naše je istraživanje do sada dalo najjače dokaze da produženo dojenje kao i što duži period hranjenja djeteta isključivo majčinim mlijekom djecu čini pametnijim", izjavio je prof. Michael Kramer sa McGill univerziteta, koji je vodio istraživanje i koji se nada da će ovi dokazi pomoći u promociji i podsticanju dojenja djece.
Kramer i kolege posjetili su Bjelorusiju kako bi proučavali što se događa sa djecom čije ih majke duže doje i isključivo ih hrane svojim mlijekom, za razliku od djece čije su majke kraće dojile i usput ih hranile drugom dječjom hranom.
Nakon opsežnih proučavanja, naučnici su zaključili kako djeca koju su majke duže dojile kasnije bolje čitaju, lakše nauče pisati i bolji su u matematici i drugim nastavnim predmetima. Takva su djeca imala znatno veću verbalnu, ali i neverbalnu inteligenciju.
Upravo zbog ovakvih rezultata studije, stručnjaci preporučuju mladim mamama da što duže doje svoju djecu.
(webindia.com)